Welkom op de website van Stichting Go-All

Beach Fun Rossum en Stichting Go-All  bundelen krachten in 2011

Klik hier om direct door te gaan naar de website van Fun4All 2011

Beach Fun- en Stichting Go-All uit Rossum gaan samenwerken. Dit zijn beide organisaties overeengekomen na evaluatie van de evenementen en een brainstorm over de toekomst. Stichting Go-All organiseerde de afgelopen 5 jaar het Streetsoccer evenement aan de Weteringshoek in Rossum. Beach Fun Rossum is verantwoordelijk voor het beachvolleybal aan de H.C. de Jonghweg. De evenementen waren voorheen altijd kort na elkaar wat het deelnemers aantal bij beide niet ten goede kwam. Dit ook omdat het aantal zomer evenementen in de regio de afgelopen tijd sterk is toegenomen.

Met deze samenwerking wordt een breed platform gecreëerd voor een groots Beach/Street evenement in Rossum, wat uniek zal zijn voor de regio. De eerste editie van dit nieuwe concept gaat plaatsvinden van 16 t/m 19 juni 2011 op het terrein aan de H.C. de Jonghweg in Rossum. Er zal een breed aanbod van sportieve activiteiten zijn voor jong en oud. Men kan onder andere beachvolleyballen, voetvolleyen, beachsocceren, streetsocceren en voetgolfen. Verenigingen, bedrijven, scholen, familie of vrienden, iedereen is welkom  om deel te nemen aan één van deze vele sportieve activiteiten. Ook voor toeschouwers is er naast het aanschouwen van de activiteiten genoeg te doen. Er wordt weer een heerlijk strand terras neergezet waar de toeschouwer passief actief kan zijn, voor de kleinste zijn er springkussens  en natuurlijk ontbreekt de catering niet. ’s Avonds zal er in de tent weer een feestavond worden gehouden met live muziek. Met het exacte programma is de organisatie nog druk doende maar dit zal op korte termijn bekend worden gemaakt.

Via de website houden we u op de hoogte van onze activiteiten!

Veel plezier met het bezoeken van onze website!